Klachten?

Bij Perfero draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op deze pagina. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Tevens kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, via www.sgc.nl of Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.

REVIEWS

Onze reviews worden ingeladen vanuit bol.com en worden op de website aangetoond als "Klant beoordelingen". Vanaf 22-12-2021 kunnen klanten alleen een review schrijven over artikelen die ze via bol.com hebben gekocht. Zo zijn we zeker dat reviews zijn geschreven door ervaringsdeskundigen. Je kunt op 2 manieren een review schrijven: Bij elk artikel op onze website of app is een review-onderdeel waar je je eigen review kunt starten. Als je het artikel niet hebt gekocht, krijg je een melding dat je geen review kunt schrijven. Soms nodigen we je via mail uit voor een review over iets wat je hebt gekocht. In je accountvoorkeuren kun je kiezen of je deze mails wil ontvangen. Dit staat standaard uit. Als een review is geschreven door iemand die het artikel heeft gekocht via bol.com, dan staat dit erbij met een label. Sommige oude reviews kunnen we niet koppelen aan een aankoop, maar tonen we dan zonder label. Vanaf 22-12-2021 moet je het artikel hebben gekocht via bol.com om er een review over te kunnen schrijven. Reviews zijn nooit direct zichtbaar. Dat komt omdat de herkomst en inhoud eerst automatisch of handmatig worden gecontroleerd. Deze controle doen we zelf of laten we doen door een derde partij. Meestal staat de review binnen een dag online. De datum die je bij een review ziet, is de datum waarop ’ie is geschreven. In principe staan reviews voor altijd op bol.com. Voor meer informatie en de hele voorwaarden: https://www.bol.com/nl/nl/m/voorwaarden-voor-productreviews/

Magazijn/ Retouradres

LET OP: geen bezoekadres.
Solvayweg 4a
6049CP HERTEN


Telefoon

Perfero is telefonisch bereikbaar van
maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Het telefoonnummer is:
☎ 085-0131800

E-mail

info@perfero.nl

Bedrijfsgegevens

Tummers BV
handelend onder de naam: Perfero

Solvayweg 4a
6049CP HERTEN
KvK-nummer: 13014072
BTW-nummer: NL001699143B01
IBAN: NL82 RABO 0357 8735 80 (dit rekeningnummer kunt u niet gebruiken voor bestellingen via Afterpay)
BIC: RABONL2U
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als u doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat u hier mee instemt.
Uw inschrijving is succesvol verzonden
Dit e-mailadres is al in gebruik
Nieuwsbrief