Contact
Heeft u een vraag?
Wij beantwoorden uw vragen graag! Wilt u meer weten over de bezorging van uw koffiemachine, koffie, betalingen of heeft u koffie advies nodig? Neem dan contact met ons op. Daarnaast vinden wij het altijd leuk om te horen wat u bijvoorbeeld van onze koffiesoorten en apparaten vindt.
U kunt zelf heel eenvoudig uw adres en e-mail instellingen wijzigen in uw account. Heeft u een andere vraag? Mail naar info@perfero.nl
Klacht?
Bij perfero draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via info@perfero.nl. Wij doen er alles aan om tijdens werkdagen u binnen 48 uur te voorzien van een antwoord.
Perfero streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag lees hier meer.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Telefoon
Perfero is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het telefoonnummer is: ☎ 077-8516242
E-mail
Koffievoordeel klantenservice is ook te bereiken via info@perfero.nl
Bedrijfsgegevens
Tyvari Coffee BV
handelend onder de naam: Perfero
Solvayweg 4a
6049CP HERTEN
KvK-nummer: 80089291
BTW-nummer: NL861551461B01
IBAN: NL82 RABO 0357 8735 80 (dit rekeningnummer kunt u niet gebruiken voor bestellingen via Afterpay)
BIC: RABONL2U
Magazijn/ Retouradres
LET OP: geen bezoekadres.
Newtonweg 10
5928 PN VENLO